A ZX Spectrum halhatatlan és örök!

ZX Spectrum

Minden, ami ZX Spectrummal kapcsolatos, de főleg a JÁTÉKOK!

Friss topikok

  • kicsigee: Elnézést, az előző kommentem a régi szép 80-as évekre vonatkozott. Azóta már a könyvesbolt átköltö... (2009.08.03. 23:17) Spectrum Világ
  • kicsigee: Jet Pac egy jó kis játék volt, próbáltam letölteni a World of Spectrum oldaláról de sajnos nem leh... (2009.08.02. 23:44) Jet boys!
  • kicsigee: Nekem ilyen Spectrumom volt. Annak ellenére, hogy műanyag billentyűs azért a gombok itt is tönkre... (2009.08.02. 23:35) Reklám

Linkblog

Reklám

2009.01.17. 18:34 spectrum

A ZX Spectrumot a hatalmas siker után fejleszteni kezdték. Megkapta a mai PC billentyűzeteknél is megszokott magasító támaszt, illetve a korábban is említett gumibillentyűzetet kicserélték egy teljesen új billentyűzetre és plusz gombokkal is kiegészítették. Méretre is nagyobb lett és egy kicsit dizájnolták. Az eredmény a videón látható. Őszíntén szólva anno én nem találkoztam ezzel az új kiadással, én a korábbi kis masinát nyúztam évekig. Valószínűleg mire hazánkba is elért az új kiadás, addigra már kiszorította a Spectrumot a gátlástalanul nyomuló Commodore 64.

1 komment

Címkék: reklám spectrum commodore új

A bejegyzés trackback címe:

https://zxspectrum.blog.hu/api/trackback/id/tr100883933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsigee 2009.08.02. 23:35:58

Nekem ilyen Spectrumom volt. Annak ellenére, hogy műanyag billentyűs azért a gombok itt is tönkre tudtak menni. Főleg a játékoknál sokszor használtam q,a,o,p,space billentyű kiosztást. A space és a q gomb már egy kicsit nehezebben működött. Ó azok a régi szép ídők!
süti beállítások módosítása